Ingerasul meu -Totul despre familie si bebe

 
Pagina de startPagina de start  CalendarCalendar  AcasaAcasa  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Exercițiile fortifică și tonifiază musculatura de care vei avea nevoie în timpul nașterii.

In jos 
AutorMesaj
Admin
Admin
Admin


Numarul mesajelor : 105
Data de inscriere : 12/01/2008

MesajSubiect: Exercițiile fortifică și tonifiază musculatura de care vei avea nevoie în timpul nașterii.   Joi Iul 03, 2008 3:45 pm

Exercițiile fortifică și tonifiază musculatura de care vei avea nevoie în timpul nașterii.


Este oare indicat să faci exerciții în timpul sarcinii? Regula spune că, dacă totul decurge normal, poți face aproape orice fel de exercițiu pe care îl făceai și înainte de a rămâne însărcinată. Iar dacă nu făceai sport, atunci acum ar fi momentul să începi.

Exercițiile fortifică și tonifiază musculatura și de o parte din aceasta vei avea nevoie în timpul travaliului și nașterii. De asemenea, prin sport se intensifică schimburile sanguine între tine și făt, se diminuează o parte din neplăcerile sarcinii (cum ar fi durerile de spate), crește nivelul energetic și te vei simți mai bine din punct de vedere emoțional.

Înainte de toate, siguranța

Exercițiile pentru naștere





Înainte de toate, siguranța

Deși exercițiile îți fac bine și ție, și copilului tău, există câteva măsuri de precauție pe care trebuie să le iei în considerare. Iată câteva sfaturi:


Nu face exerciții pentru mai mult de 30 de minute.


Include întotdeauna în programul de sport și o perioadă de încălzire, și una de revenire (în plus față de cele 30 de minute).


Evită întinderile forțate, pasive, cum ar fi atingerea vârfurilor degetelor de la picioare sau altele similare. Din cauza modificărilor hormonale din sarcină articulațiile sunt mai laxe, deci riscul să faci întinderi musculare este mai crescut. Evită de asemenea mișcările bruște de balans, sau schimbările bruște de poziție.


Limitează mișcările de gimnastică aerobică la exercițiile fără impact, mai ales dacă nu practicai sportul înainte de a rămâne însărcinată. Mersul pe jos, înotul, bicicletele ergonomice sunt cele mai bune alegeri.


Dacă te înscrii la un curs de gimnastică aerobică sau de orice alt fel de gimnastică, lucrează numai pe suprafețe de lemn sau carpete, și asigură-te că instructorul știe că ești însărcinată.


Protejează-ți musculatura abdominală și lombară folosind poziții corecte și evitând exercițiile care le-ar putea solicita prea intens, cum ar fi exercițiile pentru abdomen sau ridicarea ambelor picioare din culcat.


Verifică-ți frecvența bătăilor inimii când ajungi la intensitatea maximă a efortului, pentru a nu depăși 140 de bătăi pe minut.


Evită supraîncălzirea: Bea multe lichide și nu practica sportul în condiții de căldură sau umiditate excesivă.

Nu uita! Consultă întotdeauna medicul sau moașa înainte de a începe seturi noi de exerciții în timpul sarcinii.

Exercițiile pentru naștere

Poți face zilnic aceste două exerciții simple, pentru a-ți pregăti musculatura pentru naștere.

1. Mini - abdomene
Acest exercițiu tonifică musculatura abdominală, care intervine și în sprijinirea coloanei vertebrale și deci reduce durerile lombare. Acești mușchi vor fi implicați și în efortul de împingere a copilului în a doua etapă a travaliului.

Așează-te pe spate, cu genunchii îndoiți, și tălpile pe podea. Pune o pernă sub șold, ca să nu te sprijini direct pe spate. Când expiri, încordează musculatura abdomenului și ridică-ți capul și umerii de pe podea, întinzând mâinile spre genunchi. Inspiră și revino la poziția inițială. Repetă exercițiul de 10 ori, și dimineața și seara.

2. Exercițiile pentru musculatura pelvină
Acestea se pot face oriunde, oricând, fără ca cineva să știe! Îți vor ajuta musculatura pelvină să devină mai elastică, ajutând copilul în momentul expulziei.

Pentru a face aceste exerciții, încordează musculatura din jurul uretrei, vaginului și rectului (imaginează-ți că încerci să te abții de la urinat). Menține mușchii încordați câteva secunde, și apoi relaxează-i. Repetă în seturi de câte 10, de mai multe ori în fiecare zi.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://bebe.forumulmeu.ro
 
Exercițiile fortifică și tonifiază musculatura de care vei avea nevoie în timpul nașterii.
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Ingerasul meu -Totul despre familie si bebe :: Vreau un bebe :: Despre sarcina-
Mergi direct la: